DECEMBER udfordring i MapMy....

Du læser en tråd i debat > motion

#1
DECEMBER udfordring i MapMy....

DECEMBER udfordring i MapMy....
Flest aktive minutter. Alle minutter tæller.
Hvis du var med sidste måned har jeg inviteret dig.
Hvis du vil være med, så send mig en mail: ern@mail.dk og sig til.
Desværre kan kun dem jeg inviterer direkte deltage.

Kom glad - jo flere vi er, jo sjovere er det. Og det ER jo kun for sjov - for at få tal på sine aktive minutter.

Hilsen Alinea
2 år29. november 2021 kl. 18:57
#2
Et år med MapMyRun udfordringer er gået. Vi skifter mellem 6 til 11 deltagere hver måned og med indsatser fra enkelte minutter til flere dage pr måned. Jeg vil gerne opfordre flere Maditaller til at være med næste år i endnu en af vores venskabelige dyster på lige tråd med Ugens Taber.
Vores MapMy-udfordring er til tider det der motiverer mig til lige at tage 10 min yoga mere, eller gå en ekstra lille omvej på gåturen for at komme foran eller nærmere nærmeste udfordrer. Der er ingen præmie ud over selvtilfredshed, ingen stor fanfare ved månedsskiftet. Ingen krav om minimum indsats.
Godt nytår, folkens, og må I alle tabe i det nye år.
2 år28. december 2021 kl. 14:27
#3
Silver - det er præcis derfor jeg selv er så glad for udfordringerne. Noget der holder mig til ilden.
2 år4. januar 2022 kl. 20:03


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });