Lyst til fælles gåtur i Himmerland?

Du læser en tråd i debat > motion

#1
Lyst til fælles gåtur i Himmerland?
Jeg søger selskab til gåtur i Himmerland - selskab, frisk luft og sollys er godt for sindet, og der skal lades op til den mørke vinter.
Måske du har en fantastisk rute du gerne vil dele med andre?
Måske du aldrig har været uden for din by og lige som mig ikke rigtig er kommet ud alene?
Det er et uforpligtende tilbud, uden krav om fast gåaftale. Jeg har bil og samler gerne op så vi kan komme ud til de helt rigtige steder.
2 år17. september 2021 kl. 08:39
#2
Desværre er jeg for langt væk..
Men fantastisk initiativ..
2 år17. september 2021 kl. 08:56
#3
Jeg vil stadig gerne have andre med på mine gåture rundt omkring i det nordjyske. Det bliver dog lettere hver gang at komme ud af hoveddøren, selvom distancen ligger på 2-3 km lige nu.
2 år11. oktober 2021 kl. 07:57


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });