MapMy... april 2021

Du læser en tråd i debat > motion

#1
MapMy... april 2021

April udfordring i MapMy....
Flest aktive minutter.
Hvis du var med tidligere har jeg inviteret dig.
Hvis du vil være med, så send mig en mail: ern@mail.dk og sig til. Desværre kan kun dem jeg inviterer direkte deltage.

Hilsen Alinea
3 år31. marts 2021 kl. 22:26
#2
Jeg er startet stærkt ud i månedens udfordring. Frem for nummer chok ligger jeg fint i midten. Jeg holder mig dog til de 5-20 min motionsrum frem for tidligere tiders 2 og 3 timers gåture. Lige nu er det de små bidder motion og små bider solskin der giver motivation og de giver resultater på kropsmålene. Alligevel er jeg hele tiden inde og checke Map My Run og se hvordan jeg ligger tidsmæssigt i forhold til jer andre fra madital.
3 år5. april 2021 kl. 06:31


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });