MapMyRun Marts 2021

Du læser en tråd i debat > motion

#1
MapMyRun Marts 2021

MapMyRun/Walk/Ride osv.: Ny udfordring for Marts. Vi kæmper om flest minutter. Alt gælder - ikke som i Endomondo over 15 min. Det kan man ikke indstille selv.

Det er ligemeget hvad version af appen du bruger, men du skal være ven med Elin Rand Nielsen for at kunne deltage. Find mig og anmod om venskab - så inviterer jeg dig. Jo flere vi bliver, jo sjovere. Vi var 11 i februar - men herinde bruger vi jo dæknavne - så jeg ved ikke hvem jeg skal lykønske 😘 - men tillykke til fr. Krabbe - hvem end du er 🥳
3 år28. februar 2021 kl. 19:36


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });