MapMyRun Februar 2021

Du læser en tråd i debat > motion

#1
MapMyRun Februar 2021

MapMyRun Februar 2021

Jeg har valgt MapMyOsv som erstatning for Endomondo. Som jeg savner rigtigt meget. Den havde en meget bedre statistik, bedre udfordringer og alt muligt andet. Jeg afprøvede endda betalings-versionen i 14 dage, men fandt ikke det jeg savnede der heller.

Den største fordel er faktisk at jeg kunne importere al min træning fra Endomondo til MapMyRun - de har samme ejere. Og den ville jeg nødig miste.

Tak til alle der ville lege med mig i MapMyOsv i januar. Tillykke til alle - men selvfølgelig især til de 3 der slog mig 🚶‍♀️ 🏃‍♀️ (jeg mangler en hula-hop smily).
Vi har plads til en masse flere i februar🤸. Det ser ud til at jeg skal invitere mine venner - de kan ikke finde udfordringen selv. Jeg har inviteret dem, der var med i januar. Men bliv ven med Elin Rand Nielsen - og skriv til mig at du vil med i madital udfordringen. Så tilføjer jeg dig.

Jeg har fået hele min venneliste fra Endomondo - og jeg vil nok prøve at invitere dem jeg tror???? er her fra madital som venner. Der er nemlig en del som jeg ikke kan huske hvor kommer fra - her er vi jo anonyme 😘
3 år31. januar 2021 kl. 19:29
#2
Mapmyfitness
Hejhej Alinea, ej hvor jeg også savner Endomondo! Jeg savner i hvert fald en app jeg ved hvordan fungerer!

Jeg var lige ved at lægge Mapmyosv på hylden fordi den teackede ALLE mine ture som 0,3 km, og det var de altså ikke! Endelig fik jeg fundet det rigtige svar på problemet. Det var bare fordi gpssen slukker i programmet, når telefonen sover og man har slået strømsparerfunktionen til. Det har jeg så ikke mere. Må lige fifle med en anden mulighed for at forhindre alle mulige apps i at køre i baggrunden og sluge strøm.

Tak for at få os med over i det nye program og tak for at du bliver ved med at lave månedsudfordringer, det er altså rigtig dejligt. Nu vil jeg tracke mine ture igen. Vi ses på top-10 😁 (vi er 10,ikke?) 🤪
3 år6. februar 2021 kl. 09:32
#3
TAK
Også et stort tal fra mig, Alinea, for dit utrættelige arbejde med at få os alle med hver måned😀Du er guld værd!!!
3 år9. februar 2021 kl. 19:45
#4
milou theut - Hvis du har en samsung android kender jeg indstillingen og vil gerne hjælpe. (Jeg lever af at lave websupport 😋) Iphone er jeg HELT blank i.
3 år15. februar 2021 kl. 12:16


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });