Endo lukker hvad så?

Du læser en tråd i debat > motion

#1
Endo lukker hvad så?
Kære med-tabere

Jeg vil være ked af at miste hele min Endomondo-historie, der går 9 år tilbage.
Det ser ud til at MapMy ... Fitness /Run etc. automatisk kan suge den over i løbet af nogle dage. Også i den GRATIS version.
Ganske vist er der 3 måneder gratis betalingsversion (MVP) med flytte-tilbudet. Men jeg vil gerne være sikker på at vi kan bruge den gratis.

Nu vil jeg også teste om jeg kan få månedens udfordring til at virke.
Det ser ud som om kun mine venner kan deltage. Og jeg kunne kun oprette udfordringen hvis jeg inviterede mindst een ven. Kæresten måtte lægge navn til 😄

Jeg håber der er nogle af jer der vil være med i december-testen.
Anmod om venskab med Elin Rand Nielsen, så prøver jeg at invitere jer.

Det er lige meget om det sker fra MapMyRun eller en af de andre versioner. De bruger alle samme login - det er firmaet der hedder MapMyFitness.
3 år18. november 2020 kl. 20:00


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });