Endomondo december 2019

Du læser en tråd i debat > motion

#1
Endomondo december 2019

Endo dec 2019 - klik og meld dig her:

Os fra madital.dk december 2019

endomondo.com

Jeg håber vi bliver dejligt mange - hilsen Alinea. Der nu skal tabe SYV genbrugskilo. Det går da ikke særligt godt :-(
4 år1. december 2019 kl. 12:29
#2
Er det virkelig rigtigt at Endomondo i udfordringerne ikke tæller al motion med fra udfordringsdagens opstart men kun fra opretningstidspunktet? Denne måneds madital udfordring blev oprettet kl 12 (og jeg tilmeldte mig hurtigt), og den har ikke talt mine 31 min gang om formiddagen med. Øv. Men den er med i min personlige statistik, og det må så være det. Om min aktivitet bliver registreret eller ej i udfordringerne bør ikke holde mig tilbage fra at udføre dem, eller tracke dem med Endomondo appen. - Og Alinea, det her er ikke et krav om at udfordringer skal oprettes så tidligt på døgnet som muligt, slet ikke. Jeg er glad for du overhovedet gør alle de her ting, Endomondo challenge og ugens taber, for fællesskabet, hver uge og hver måned nu i meget lang tid. Tak for at du gør det.
4 år2. december 2019 kl. 20:10
#3
Hej Silver
Endo tæller fra det minuttal jeg sætter som start - det er altid 1 min over midnat. Men der har været nogle hik i programmet - hvor det ikke opdaterede rigtigt med det samme. Jeg håber at det er talt korrekt med nu. (Jeg har jo ikke dit endomondo-navn, så jeg kan ikke checke det)
Men vær opmærksom på, at træninger UNDER 15 min ikke regnes med. Mange gange 14 min er lig med ingenting.
Hvis man er ven med mig i Endomondo - og jeg husker det - sender jeg en invitation ved månedens begyndelse.
Knus, Alinea
4 år11. december 2019 kl. 12:07
#4
Hej Alinea, ja, det har rettet sig nu. Det havde det ikke de første par dage. Det med de 15 min er jeg opmærksom på, og det var mit mål da jeg startede op igen med at gå. Det fungerede fint, så kunne jeg langsomt bygge op fra 15 min til 25 min til 30 min.
4 år13. december 2019 kl. 06:24


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });