Styrketræning i Idrætcenter

Du læser en tråd i debat > motion

#1
Styrketræning i Idrætcenter
Hej alle i seje mennesker herinde ??
Jeg er hoppet på igen efter et par års pause og syntes, at det er blevet lidt svært, at navigere rundt herinde og vil gerne spørge, om den eneste form for motion herinde, foregår med Endomondo ????

Selv styrketræner jeg i et Idrætcenter flere gange om ugen med Mywellness og her samler man Moves og brænder selvfølgelig også kalorier af og får pulsen op - findes der en side med styrketræning herinde ??

5 år4. oktober 2018 kl. 16:31
#2
Er der slet ingen herinde ????
5 år5. oktober 2018 kl. 19:55
#3
Vi har en fast konkurrence på Endomondo om flest minutter - al træning over 15 min gælder. Også hvis du indtaster manuelt eller via pulsur. Så du er velkommen.
Mywellness kender jeg ikke.
Hilsen Alinea
5 år6. oktober 2018 kl. 23:18
#4
Tusind tak for dit svar - det vil jeg lige kikke på ?
5 år7. oktober 2018 kl. 07:46
#5
Træning uden Endomondo -:)
Hej
jeg er ikke på Endomondo.
Jeg træner 3 x ugentligt i et lille center efter programmer jeg har fået af en personlig træner. 1x ugentligt går jeg til pilates. Derudover går jeg lange ture på 7-8km med mine hunde. For at øge min kondi har jeg hentet en app ned der hedder 15-10-5. Den vil jeg starte på i den kommende uge. Det er gå 15sek-løbe 10sek-sprint 5sek. Hvis du har musik kørende, så taler den hen over. Jeg håber det virker motiverende.. Jeg håber at jeg får kondien og forbrændingen godt op .
5 år17. februar 2019 kl. 22:17


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });