Endomondo feb 2018

Du læser en tråd i debat > motion

#1
Endomondo feb 2018
Endo feb 2018

Hvem når flest aktive minutter? Alt over 15 min. tæller med. Undtagen skridttælling.

endomondo.com

Kopier og sæt ind i din browser. Dur ikke i appen.

Hilsen Alinea - den ikke mere evige sekser. Knæet har drillet helt vildt. Jeg håber jeg snart er fit for fight igen.
6 år31. januar 2018 kl. 19:25
#2
Jeg vil gerne være med.
6 år1. februar 2018 kl. 00:03
#3
Hej MarleneP
Godt du fik det til at virke :) Velkommen !
Alt hvad du tracker med appen eller skriver ind manuelt tæller - hvis det er mere end 15 min.
Når jeg gør gymnastik eller andet stillestående skriver jeg det som regel ind bagefter.
Spør hvis du er i tvivl om noget !

6 år1. februar 2018 kl. 11:26
#4
Tak :)
Jeg skal lige lære appen at kende. Godt at vide, at man kan taste aktiviteten ind bagefter; jeg havde lidt frygtet, at jeg skulle have min telefon på mig til Zumba.
6 år2. februar 2018 kl. 14:41
#5
skridttælling?
Hej Alinea
Jeg skal lige høre, om vandreture kommer ind under kategorien skridttælling, eller hvordan skal det forstås, at skridttælling ikke tæller med?
6 år7. februar 2018 kl. 06:55
#6
Hej calendula.
Der er nogen der har en skridttæller på alle vågne timer - og har automatisk overførsel til Endomondo. Det kan mit Garmin-ur også, men jeg har slået det fra i indstilllingerne. DET tæller ikke med (og det kan Endomondo filtrere fra).
Hvis du går en tur og har Endomondo på - der så tæller xx antal km på xx minutter - tæller det med. Hvis du vandrer UDEN Endomondo, kan du indtaste din tur bagefter som gang eller vandring.
I udfordringen er det kun minutter (over 15) der tælles. Fordi vi vejer så forskelligt, er det også MEGET forskelligt hvor mange kalorier vi forbrænder. Minutter er mest retfærdigt. Og over 15 er for at kun få ordentlige træningspas med.
Spør endelig hvis du vil vide mere.
Hej, Alinea
6 år7. februar 2018 kl. 08:41


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });