Sjipning

Du læser en tråd i debat > motion

#1
Sjipning
Jeg er begyndt at sjippe. Det er tæske-hårdt, men jeg vælger at tro, at det også er sundt :-)
Sjipning er ikke en valgmulighed under motion, så jeg ved ikke hvad jeg skal vælge i stedet for. Er der nogen der kan hjælpe?
17 år6. november 2006 kl. 13:37
#2
re: Sjipning
Sjipning er super træning :o) Jeg ville nok vælge aerobic high impact
17 år9. november 2006 kl. 11:55
#3
re: re: Sjipning
hmm hvad er det der aerobic high impact helt præcist??? lyder til at det virker:)
17 år15. november 2006 kl. 20:38
#4
re: re: re: Sjipning
Forskel på high og low impact:

Low impact
Konditionstræning hvor der under hele træningsforløbet holdes én fod i kontakt med gulvet for at mindske stødbelastning af udsatte led som ankler, knæ og rygsøjle.

High impact
Konditionstræning hvor begge fødder er løftet fra gulvet på samme tid (feks. hop
). Arbejdet giver et øget pulsarbejde, men også en øget belastningen af udsatte led som ankler, knæ og rygsøjle.
17 år20. november 2006 kl. 13:17
#5
re: re: re: re: Sjipning
okay tak så har jeg fået styr på det:)
17 år22. november 2006 kl. 20:56
#6
re: re: re: re: Sjipning
okay tak så har jeg fået styr på det:)
17 år22. november 2006 kl. 20:56


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });