Motionscykel

Du læser en tråd i debat > motion

#1
Motionscykel
Vil lige spørge jer om hvad i vælger når i skal taste ind når i har været en tur på motionscyklen.. skal den bare under alm cykling eller måske spinning eller motinstræning.

Er lidt i tvivl om det giver det samme som hvis man cykler rigtig..
17 år18. september 2006 kl. 15:23
#2
re: Motionscykel
Jeg bruger spinning. Det kommer jo meget an på hvor meget du går til den, så der har du mulighed for at vælge niveau, som passer dig bedst.
17 år19. september 2006 kl. 10:08
#3
re: Motionscykel
Hej Søde, er sikker på det er dig min ven...
Jeg vil jo synes, du skal taste det ind under alm cykling, men som den anden skriver, kan det være svært at vide, men hvis du cykler i alm tempo 15-25 km i timen på motioncyklen, så er det alm cykling. Jeg cykler i den fart ude på vejen alt efter om det er op/ned af bakke, mod/medvind.
17 år20. september 2006 kl. 11:41
#4
re: re: Motionscykel
Hej ven.

Du fandt den rigtig.
Jeg har også valgt at skrive det under alm cykling. indtil jeg kommer i bedre form
17 år20. september 2006 kl. 15:43
#5
re: Motionscykel
hvor mange kalorier taber i jer så i minuttet?

Jeg taber mig gennemsnitlig 10kalorier/min.
17 år30. september 2006 kl. 15:07
#6
re: re: Motionscykel
Det vides ikke... Selvom min motioncykel måler, hvormange kalorier jeg forbrænder på "turen", så er dette ikke et nøjagtigt tal, da jeg ikke kan taste min højde og vægt ind på motionscyklensdata.
17 år30. september 2006 kl. 16:56


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });