cykling

Du læser en tråd i debat > motion

#1
cykling
hej
jeg er ny her og synes det er en rigtig god side.
jeg cykler mellem 15 og 25 kilometer hver dag, men jeg er i tvivl om, om det også hjælper lidt på mavemusklerne eller om jeg skal lave øvelser for dem ved siden af. er der nogen der kan hjælpe mig?

karina
17 år30. juli 2006 kl. 01:17
#2
re: cykling
Hej Karina.

Det er der sikkert nogen, der ved meget mere om end jeg, men du skal huske at "trække maven" ind, når du cykler, det hjælper til at aktivere dine mavemuskler.

Hilsen Lene
17 år30. juli 2006 kl. 13:24
#3
re: re: cykling
tak for det. man bliver jo også lidt kønnere når man trækker maven ind. en skam man ikke kan gøre det samme med hofterne :-)
17 år30. juli 2006 kl. 17:24


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });