motion

Du læser en tråd i debat > motion

#1
motion
for første gang i lang har jeg gået mig en tur i går bliv det til 4 km og i dag kun 1½ km jeg er så stolt af mig selv så i morgen skal jeg også ud at gå
hilsen tove
18 år4. maj 2006 kl. 21:49
#2
re: motion
De sidste aftener har jeg også været ude at motionere. Det har været skønt at se knopperne udvikle sig fra dag til dag.Snart vil alt være grønt og frodigt.Danmark er da dejlig - også i maj.
Nu vil jeg gå rundt i stuerne og sætte lys i vinduerne, det glæder jeg mig til hver 4. maj, selv om jeg ikke kan holde mig vågen særlig længe for at nyde hyggen i stearinlysenes skær.
Jeg håber, at du holder ved dine ture, Tove. Det er så godt for os på mange måder.

Hilsen Maddie
18 år4. maj 2006 kl. 22:22
#3
re: motion
Hej Tove.

Dejligt at høre, du har været ude at gå. Og godt du er stolt af dig selv. Det skal nok gå. De næste par dage byder jo også på dejligt vejr, så du må ud og nyde det.

Hilsen Lene.
18 år5. maj 2006 kl. 08:02


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });