Til Maya Louise

Du læser en tråd i debat > motion

#1
Til Maya Louise
Hej Maya Louise.

Den pose af hud du i tråden "flad mave" beskriver, kan du ikke træne væk. Det er din hud der har været strukket for meget, den har derved mistet sin elastisitet.

Jeg har netop fået fjerne min overskydende hud efter en enorm graviditet. Fik også mine mavemuskler syet sammen , da de var skredet.

Har efter graviditeten dyrket meger arobic, mave, baller, lår, callenetic o.s.v. jeg var endog nede og veje 62 kilo alligevel havde jeg to poser af overskydende hud på mine hofter. Nu 16 år senere og lidt flere kilo på - har vejet 78, vejer nu 68 , har jeg netop fået alt det løse skind fjernet på et kommunehospital - henvist af egen læge. Det er en drøj tur, men jeg er sikker på jeg til sommer kommer i bikini ( ikke set siden 1986)

Jeg skriver ikke dette for at tage modet fra dig for selvfølgelig kan du træne dine muskler, men de sidder jo under den løse hud. Maven kan altså godt blive fin flad, men med det løse skind på. Og al træning er sund og opbygger din muskulatur, giver øget forbrænding samt bedre velvære - så klø på.
Når du ikke skal have flere børn kan du få din læge til at henvise dig til en plastkirugisk afdeling.

hilsen snartslank
18 år5. april 2006 kl. 13:24
#2
re: Til Maya Louise
Halløj!

Heh, tænkte det nok... men bare rolig, det tager ikke modet fra mig, da jeg udover smuk(kere) vil være sund...super sund...og være tilstede i dette liv med min lille (store) søn, så længe det er muligt. Han er min kilde, hvor jeg henter nye kræfter...

Jeg vil se hvad der sker, jeg vil se hvad jeg kan, uden at skulle under kniven...når tiden kommer og de børn der skal komme fra mit skød er kommet, så kan det være jeg overvejer det....

Men tak for dit gode svar

Maya
18 år5. april 2006 kl. 14:01


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });