Odense motion

Du læser en tråd i debat > motion

#1
Odense motion
Hejsa!

Jeg søger en træningspartner i Odense, der som jeg er tilknyttet fitnessdk.dk på skibhusvej. Jeg har haft positive erfaringer med træningsmakkere truffet online da jeg boede i Kbh. da det var fedt at skubbe hinanden igang og forpligte sig over for hinanden.

Jeg er en rund, men stædig kvinde, som tror på det sunde i, at mødes med andre omkring motion.

Har du børn, er dette ingen hindring, da jeg selv har en dreng på 5 et halvt, som fint formår at lege i fitnessdk´s legerum...

Mvh Maya - 28 år (lige om lidt)

ring: 31 71 59 39
18 år29. marts 2006 kl. 12:28


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });