Motion hver dag!!

Du læser en tråd i debat > motion

#1
Motion hver dag!!
Jeg synes godt nok det er sejt at jer - hver dag at kunne bruge så lang tid på motion!
Jeg kører på arbejde hver morgen kl. 6.30 og er hjemme igen ca. kl. 16.00 - derefter skal der ordnes indkøb, tøjvask smårengøring, madlavning mm og derefter aftensmad.
Lidt fritidsinteresse om aftenen - badminton 2 gange om ugen - og ellers i seng kl. senest 22.30
Så kan jeg ikke gennemskue hvornår jeg skal få puttes motionen ind?
Hvad gør i andre?
kh
Grevinden
18 år28. marts 2006 kl. 12:54
#2
re: Motion hver dag!!
Hejsa Grevinden

Jeg må indrømme, at ejg også synes at min dag nærmest er besat af motion. Nu er jeg førtidspensionist, så jeg skal ikke have det til at passe ind sammen med et job. Men det tager faktisk meget tid.
Men hvis jeg arbejdede, så ville jeg ski få svært ved at få det til at passe sammen.


Hilsen
Baby
18 år28. marts 2006 kl. 13:00
#3
re: Motion hver dag!!
Det lyder måske lidt helligt, men hvor meget tid bruger du på at se fjernsyn? Så kunne der måske stå en motionscykel du kunne trampe på imens? Har hørt andre gøre det. Personligt vil jeg hellere være i et rum i fred og cykle - et hårdt program - med fuld knald på musikken, så i fred ;-) med i hvert fra fra resten af familien. Det er faktisk mental afslapning for mig..
18 år28. marts 2006 kl. 13:18
#4
re: re: Motion hver dag!!
Fjernsyn.... hm det er ikke meget - men jeg kan godt lide at få læst avisen (grundigt) og ellers studere en bog
Jeg har faktisk overvejet den ide med cyklen - men skal overbevise familien om det nye "møbel" til stuen.
Jeg har faktisk kigget på en cykel i Føtex - er det mon for billigt?
18 år28. marts 2006 kl. 13:22
#5
re: re: re: Motion hver dag!!
Det tror jeg. Da jeg købte min overvejede jeg også en billig fra Bilka, men bestemte mig for en noget dyrere. Det er vigtigt den er god at køre på, ellers ender det bare med du ikke får den brugt. Jeg brugte en del tid til at kigge efter dem på internettet, og bestemte mig for en med induktionsbremsesystem (meget lig magnetbremse) og med et rimelig tungt svinghjul (10 kg.) Den er super at køre på, helt ens i tråd og har visning i watt.... og indlagte træningsprogrammer. Jeg startede med at leje den, og så kan en del af lejebeløbet trækkes fra, hvis man vil købe. Det er en god måde synes jeg, hvis du ikke er til motionscykel alligevel, så ville det være ærgerligt at starte med at købe.
18 år28. marts 2006 kl. 13:29
#6
re: re: re: re: Motion hver dag!!
Jeg motioner ikke hver dag, men 3-4 x ugentlig og så går jeg til den. Min tid kommer af at jeg arbejder på skiftende tider og hveranden week-end. Det giver hverdagsfridage. De dage jeg har morgenvagt får jeg heller ikke motioneret.
Desuden kommer tiden af at mine 4 børn er flyttet hjemmefra, at jeg er flyttet fra et nedlagt husmandsted til et parcelhus, det er mere overskueligt.
18 år28. marts 2006 kl. 16:13
#7
re: Motion hver dag!!
Jeg satser på at holde mit overskud højt. Det vil sige at jeg dyrker kun den motion, jeg har kræfter til. Hvis jeg bliver overanstrengt, kan jeg ikke holde styr på maden - og der skal virkelig meget motion til, før man har forbrændt en rulle mariekiks med tandsmør...
18 år29. marts 2006 kl. 09:00
#8
re: re: Motion hver dag!!
j står op kl 5.30..gøre mig klar og tar afsted til fitness centeret..træner fra 6.45 og 3-4 timer frem og derefter tar jeg i skole...får fri sådan ca 13-15 og går hjem;tar 2 timer..
Når jeg kommer hjem laver jeg lektier og går i gang md aftensmad ved en 18-tid...
Sover ved en 21-22 tid alt efter hvor træt jeg er
18 år18. april 2006 kl. 20:13


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });