Hej.

Du læser en tråd i debat > motion

#1
Hej.
Hej allesammen.

Jeg er ny herinde, men synes det er alletiders side. Jeg trænger selv til at tabe mig rimelig meget, hvilket er lidt underligt eftersom jeg lever af at træne andre! Jeg er ergoterapeut, og uddannet fitness- og aerobicinstruktør. Hvis i har nogle spørgsmål vedrørende fitness/aerobic vil jeg meget gerne hjælpe.
18 år20. marts 2006 kl. 08:58
#2
re: Hej.
Hej Majse

Velkommen til! Det ser ud som om der er mest liv i væggtabsforrummet, men det kan være, du kan hjælpe os til at diskutere motions mere intenst. Jeg skal til at løbetræne, når skovstierne er nogenlunde farbare, så i den forbindelse dukker der sikkert en masse spørgsmål op.

Imens jeg var gravid gik jeg virkelig lange ture, men nu sparer jeg på kræfterne pga manglende nattesøvn, to små børn mm. Derfor er min form helt i bund. Jeg kan gå nogle ture med barnevognen, men jeg har også lyst til noget mere krævende motion nogle gange om ugen.

Jeg har tænkt mig at starte med virkelig rakst trav i en halv time og så lægge løbeintervaller ind, efterhånden som jeg orker det.

Hilsen Asta Elise
18 år20. marts 2006 kl. 14:04


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });