Pilates

Du læser en tråd i debat > motion

#1
Pilates
Hej med jer

Er der nogen der ved hvor meget 15 minutters pilates svarer til?
Aner ikke rigtig hvad jeg skal tilføje det under nemlig og vil jo gerne ha' skrevet alt ind jeg laver for at få det hele lavet så præcist som muligt.

Knus
18 år3. marts 2006 kl. 10:18
#2
re: Pilates
Jeg vil tro du kan få et nogenlunde realistisk tal ved at indtaste det under motionstræning generel, da pilates jo er muskeltræning ved lav puls.
18 år20. marts 2006 kl. 08:47
#3
re: re: Pilates
Ok tak for svar *ss* Jeg vil fremover sætte det ind der... Det er jo meget rart at man kan få lov at skrive alt det man laver på.

Knus
18 år20. marts 2006 kl. 12:54


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });