Pulsmåler

Du læser en tråd i debat > motion

#1
Pulsmåler
Jeg købte en pulsmåler for noget tid siden. Den gav mig god motivation til motionen. Det er ganske enkelt sjovere for mig at motionere, når der bliver sat "tal" på fedtforbrændingen. Hvis andre skulle have mod på at prøve sådan een, så så jeg at "I Form" kører et intro-tilbud i øjeblikket, hvor man for 39,95, foruden 2 blade, også får en pulsmåler og en skridttæller med. Man forpligter sig kun til at købe eet eksemplar af bladet ud over de 2 i tilbudet. Jeg ved ikke noget om kvaliteten på "gaverne", men jeg har bestemt mig for at prøve det af. Kunne nemlig godt tænke mig en skridttæller også.
Er der nogen, der har erfaringer med sådan een?
18 år12. januar 2006 kl. 20:54


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });