Hej alle :)

Du læser en tråd i debat > motion

#1
Hej alle :)
Hej alle sammen.

Jeg er ny herinde, og glæder mig meget til, at få og give en masse opbakning :)

Jeg begynder snart til Badminton - og håber at det kan give et los i mit vægttab, - hvad laver i andre, af motions former, som virkelig giver noget??

Giver badminton overhovedet nok?

Mvh
Eli
18 år28. september 2005 kl. 18:55
#2
re: Hej alle :)
Hej Eli!

Velkommen herind. Der er lidt stille for tiden, men ellers plejer forummet at være et godt sted at finde støtte og motivation ;o) Hvis jeg var dig, ville jeg dog nok vælge at bruge Vægttabsforummet, da det er der der er mest "liv" inde.. ;o)
Badminton er garanteret en ganske udemærket sport, -jeg dyrker det ikke selv, men tror det gi'r udemærket. Ellers kan jeg anbefale dig løb, svømning og cykling/spinning...Alt afhængig af hvor meget du vejer og hvad du ellers lige "er til"..Det kan være væsentligt at skifte lidt mellem forskellige sportsgrene, da kroppen ellers "vænner sig til" det man laver fast..-Men det er mere på længere sigt.

Rigtig go' fornøjelse, håber du synes om forummet..

KH Muldebeerg
18 år1. oktober 2005 kl. 15:15
#3
re: Hej alle :)
Hejsa og velkommen....

Som Mulde skriver, så er det her alletiders side. Har du spørgsmål, eller brug for hjælp - eller måske et spark i r.... for at komme igang, så er er altid hjælp at hente!

Jeg kan varmt anbefale spinning, hvis du skal vælge en sportsgren der giver noget! Det er hårdt, men man kan selv justere tempo og belastning, efter hvad man føler man kan klare.
Det er en hård time på cyklen - men det er en kanon følelse bagefter!

Held og lykke...

Sandra
18 år2. oktober 2005 kl. 16:14
#4
Hvad er spinning?
Venlig hilsen Chikidee
18 år2. oktober 2005 kl. 21:45
#5
re: Hvad er spinning?
Hej ...........jeg hedder Fnuggi og kører fnuggi fedtdræberspinning og spinning er fedtfordbrænding på en indendørs cykel med masser af højt musik som man kommer i godt humør af.
Ideen er at du visualisere til hvad instruktørern kommer med at instrukser op fordelen er at du ikke belaster dine knæ så meget som hvis du havde løbet - kan vi blive enige om det giver jeg gerne en gratis prøvetime på Søndervig Fitness til alle som gerne vil prøve....jeg spinner 5- 6 gange om ugen......
klik ind på livsstilslinjerne.dk og videre til min egen hjemmeside under Kjeld fnug - der er fnuggi spinning beskrevet

Tro på det - for du kan hvad du vil

Kjeld "Fnug" Thorup
fed hjemmeside......
18 år18. oktober 2005 kl. 00:27
#6
Hej Chikidee!
Ja, bedre sent end aldrig, har først lige set dit spørgsmål nu. Spinning er "cykel-aerobic". Altså et hold, hvor man cykler til musik i bestemt takter osv. Der er selvfølgelig en træner der står for det og i bund og grund kan man selv bestemme hvilken belastning/gear man vil køre i. Men tro mig, det gi'r sved på panden og man har det super godt bagefter!!!

Knus Mulde
18 år2. december 2005 kl. 16:01


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });