løb

Du læser en tråd i debat > motion

#1
løb
Hej igen. Det går stadig forrygende med at løbe. Er lige kommet hjem efter en løbetur på 20 min. Er helt stolt! Troede ikke, at det skulle blive muligt med den ringe kondition jeg startede ud med. Jeg har hørt, at der skulle være en side på nettet, hvor man kan gå ind og finde sit lokal område og måle en rute op på f.eks 5 km. Er der nogen af jer der kender den side? En af mine venner mente, at det var inde på DMI´s hjemmeside, men jeg kunne ikke finde det. Er der nogen af jer der kan hjælpe? Venlig hilsen Ann
18 år20. juli 2005 kl. 20:03
#2
re: løb
Hej Ann.

Du må undskylde at jeg ikke har svaret på dit idnlæg før, men jeg holder mig mest til forummet vægttab.

En god adresse som jeg benytter mig af er dk.map24.com
Den er ret præcis.

Held og lykke med løberiet, man kan godt blive afhængig af det ;-)

/Signe
18 år28. juli 2005 kl. 12:58
#3
re: løb
Jeg mener også man som en nyhed kan måle sin rute inde på iforms hjemmeside...
18 år9. marts 2006 kl. 16:43


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });