Cykling

Du læser en tråd i debat > motion

#1
Cykling
Lige et spørgsmål: Når jeg cykler, er det med ca 33 km/t, har måler på.
Da der på tast motion kun er 16 km/t, kan man så bare taste den dobelte tid.???
Ikke for at lyde sippet, men det er da træls, når man nu ved man cykler mere end 16 km/t :O)
18 år6. juli 2005 kl. 18:33
#2
re: Cykling
Hejsa
Jeg har samme problem. Kan man evt. indtaste noget andet i stedet for, som ca. vil give lige så høj forbrænding som at cykle ved ca. 30 km/t?
Ellers kunne sådan en funktion, hvor man selv kan skrive, hvor meget man forbrænder også være smart for dem der har et pulsur eller lign....?...
18 år23. august 2005 kl. 08:31
#3
re: re: Cykling
okay... når man bare roder længe nok rundt i dette fora, så finder man svaret... Under alt omkring madital.dk er nogenlunde samme spørgsmål at finde inkl. svar...

Og så ville jeg bare lige sige til dig Lone at det er en super god side! Rart med overblik over kost og motion! Tak for siden ;-)
18 år23. august 2005 kl. 12:55
#4
re: re: re: Cykling
Nu har jeg siddet og rodet rundt på siden for at finde svar...men uden at blive klogere. Er der nogle der kan forklare mig hvordan man taster cykling med 25-30 km/t ind?
18 år10. januar 2006 kl. 11:37
#5
re: re: re: Cykling
Nu har jeg siddet og rodet rundt på siden for at finde svar...men uden at blive klogere. Er der nogle der kan forklare mig hvordan man taster cykling med 25-30 km/t ind?
18 år10. januar 2006 kl. 11:38
#6
re: Cykling
har samme problem???? ellers god side. skal dog lige finde ud af den. God aften
18 år1. marts 2006 kl. 21:07


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });