Hej Chiffi..

Du læser en tråd i debat > motion

#1
Hej Chiffi..
Jeg har desværre fået en fremvisning i aften kl. 16.30 - så jeg er ikke sikker på, at jeg når til spinning i aften. Jeg prøver...

Ellers må du have en go' time :o)

Sandra
18 år8. juni 2005 kl. 09:43
#2
re: Hej Chiffi..
Det er bare helt orden. det skal jop også passes ikk ´.
Vi ses bare på et andet tidspunkt. Du kan evt skrive om hvornår du skal derind igen.
Jeg skal der ind igen på fredag til introsalsa kl 17.45 og tager nok der ind noget før så jeg kan træne i maskinerne først.

Knus Chiffi.
18 år8. juni 2005 kl. 10:01
#3
re: re: Hej Chiffi..
Hvordan gik det forresten til "Bold og balance" - kom du med??

Jeg skal ind og cykle imorgen kl. 18.10 (puls-bike) og fredag morgen kl. 6.15... Snork!
Og så har jeg arbejds-weekend, så da kommer jeg ikke afsted - øv øv!

Sandra
18 år8. juni 2005 kl. 11:27
#4
re: re: re: Hej Chiffi..
Bold og balance gik rigtig godt, men av av av min mave og baller.
Ja men så når vi nok ikke at ses mere i denne uge.
Har planer om at træne på mandag kl 18 inden jeg skal på hold igen 19.45 hvis jeg kommer på. Står stand bye der også.

Knus Chiffi.
18 år8. juni 2005 kl. 12:34


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });