Slankevenner pr. e-mail og msn?

Du læser en tråd i debat > motion

#1
Slankevenner pr. e-mail og msn?
Hejsa!

Jeg søger en "slankeven", som jeg kan tale med over msn og e-mail, og som jeg kan dele mit vægttab med. Personen, som har lyst til at blive min slankeven, skal selvfølgelig også have et behov for at tabe sig, så vi kan følge hinanden.

Skrivning om mad, vægttab, hvor meget vi har taget på, motion osv., er hvad jeg gerne ville have, vi kommer ind på...

Skriv en besked her, og så finder vi ud af noget?
Knus..
18 år23. maj 2005 kl. 11:13
#2
re: Slankevenner pr. e-mail og msn?
Hej Tina,

Alt hvad du søger får du jo her på siden. Her skriver vi sammen og støtter hinanden på godt og ondt. Jeg kan ikke tilbyde at blive din slankeven på dne måde, fordi det vil tage meget lang tid, og den har jeg deværre ikke. Pøj pøj med det hele.
18 år24. maj 2005 kl. 11:10
#3
re: Slankevenner pr. e-mail og msn?
Jeg vil gerne være slanke ven ...skal selv tabe mig en del
du kan kontakte mig på msn på
busschou@hotmail.com
Håber høre fra dig :o)
18 år25. maj 2005 kl. 13:53
#4
re: re: Slankevenner pr. e-mail og msn?
Hej Tina!

Prøv at skriv lidt om dig selv til mig på muldebeerg@ofir.dk, så kan vi finde ud af om vi kan støtte hinanden. Skriv alder, hvor meget du gerne vil tabe dig osv...så sender jeg dig min msn-adresse ;o)

Pøj pøj med det!

VH Muldebeerg
18 år25. maj 2005 kl. 23:57
#5
re: Slankevenner pr. e-mail og msn?
Hej jeg vil gerne være din slankeven, jeg hedder Helle er 28 år og skal tabe mig min. 25 kg før jeg er nede omkring normalen.
Jeg kan kontaktes på [mail][/mail] hellejensen7@msn.com
Håber at høre fra dig da jeg også trænger til et venligt spark i den rigtige retning.
18 år11. juni 2005 kl. 23:02


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });