Hej Lone

Du læser en tråd i debat > madital.dk

#1
Hej Lone
Jeg har et lille problem som jeg håber du kan hjælpe mig med. Jeg vil gerne ændre min slutvægt - altså den vægt jeg skal have når jeg har tabt alle de kg jeg har brug for at tabe.

Jeg kan simpelthen ike finde ud af det. Men jeg synes det skulle stå under min profil så man nemt kan finde det.... Men mit spørgsmål er - Hvordan kan jeg ændre min slutvægt?

Mvh Judle
19 år9. maj 2005 kl. 22:53
#2
re: Hej Lone
Hej Judle,

Prøv at gå ind under profil > mål > og så tryk på blyanten. Så skulle du gerne kunne ændre både slutvægt og slutdato :-)

Mvh Lone
19 år11. maj 2005 kl. 20:00


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });