Hm...

Du læser en tråd i debat > madital.dk

#1
Hm...
Jeg kan se, at funktionen (ulæst post) ikke virker helt, som den skal ... det kigger jeg lige på senere ...

Mvh Lone
19 år3. maj 2005 kl. 11:53
#2
Så virker det igen.
En lukket konvolut betyder, at du slet ikke har læst noget fra dette indlæg.

En åbnet konvolut betyder, at du tidligere har læst/åbnet indlægget, men der er kommet nye svar til siden hen.

Håber det giver et bedre overblik herinde :-)
19 år3. maj 2005 kl. 14:10
#3
re: Så virker det igen.
Hej Lone,

Jeg vil bage lige sige, at det er allertiders med de små kuverter, så man kan se, om man har læst det eller ikke. Det er en rigtig god side det her, jeg er meget imponeret.
19 år4. maj 2005 kl. 14:26
#4
re: re: Så virker det igen.
Kan kun give Advogirl HELT ret.

Siden er i TOP !
19 år4. maj 2005 kl. 14:31
#5
re: Så virker det igen.
Tak :-)
19 år4. maj 2005 kl. 16:19
#6
: re: Så virker det igen.
Hej Lone

Ja som de andre skriver er siden bare super - det er dejligt at man kan se når der er kommet nye indlæg.

Tak fordi du har oprettet denne siden den betyder meget for mig ;o)

Smiley
19 år11. maj 2005 kl. 11:37


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });