Får I følgende fejl?

Du læser en tråd i debat > madital.dk

#1
Får I følgende fejl?
Hej brugere af Madital.dk,

Jeg vil meget gerne høre, om I oplever følgende fejlmeddelelse:
"Der opstod en fejl i forbindelse med dit login. Det kan skyldes, at du har været online i en længere periode uden nogen aktivitet. Log dig blot ind igen."

Hvis I oplever den:
- hvor tit kommer den?
- er det rent faktisk fordi, der ikke har været aktivitet i noget tid (2 timer)?

Måske er det slet ikke en I oplever, men jeg vil meget gerne høre fra jer, hvis I gør - det skulle gerne rettes så! :-)

Mvh Lone
19 år29. april 2005 kl. 23:19
#2
re: Får I følgende fejl?
Hej Lone

Nej jeg får ikke en decideret fejlmeddelelse, men jeg skal logge ind 2 gange hver gang jeg vil ind.
Jeg kan også bare vente et stykke tid hvor jeg bare står på forsiden - så har den ligesom "opdateret" sig og er klar til at logge ind på.
19 år2. maj 2005 kl. 08:32
#3
re: re: Får I følgende fejl?
Okay, det kan godt være, at det er sådan noget, som giver den fejl jeg ser. Jeg kan ikke helt finde ud af, hvad det er.

Jeg prøver lige, at kigge på noget forskelligt. Hm... vender tilbage, hvis jeg ændrer noget ...

(Jeg hører gerne fra andre, der også oplever problemer - ovennævnte eller andre)

Mvh Lone
19 år2. maj 2005 kl. 12:05
#4
re: re: re: Får I følgende fejl?
Hej Lone.
Har lige sendt dig en mail fordi jeg selv pludselig har problemer med at logge på.
Nu er jeg inde som gæst, men ville jo gerne kunne komme ind som jeg plejer så jegkan skrive mine data ind.

Knus Chiffi.
19 år2. maj 2005 kl. 18:58


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });