Madital gemmer forkerte mængder

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Madital gemmer forkerte mængder
Hej.

Når jeg indtaster gram, f.eks 55 gram, i mad i tal så i stedet for at vise 55 gram, så giver den mig 100 gram i stedet for de 55 gram jeg taster ind.

Så hvis jeg taster Barebells Chocolate Ball protein bar ind så viser den mig det sådan her "55 gram, 100 g" og giver mig 100 gram kalorier i stedet for de 55 gram jeg har spist.

Så i stedet for at give mig 205 kalorier så tilføjer den 371.
6 timer12. juli 2026 kl. 11:11
HejTak for din fejlmelding Det er...
Hej,

Tak for din fejlmelding. Det er ikke en fejl, som jeg kender til.

Søger du varen frem, og så skriver du 55 i øverste felt, hvor du selv taster gram?

Vil du prøve igen for at se, om det samme sker? For jeg kan ikke selv få fejlen frem.

Jeg har rettet din indtastning til 55 gram.

Mvh Lone
6 timer12. juli 2026 kl. 11:36
Hej
Prøvede først at tilføje 55 gram til den eksisterende og den skriver så 110 gram, 100 g og giver mig for 100 gram kalorier.

Har prøvet at tilføje 2 andre hvor den også gør det

Prøvede at tilføje 200 gram æble og den skriver det på denne måde "200 gram, 100 g" og giver mig 100 gram kalorier...

Det startede ud med at den gjorte det første gang jeg tastede en vare ind men så kunne jeg rette den efterfølgende, men det kan jeg ikke mere.

Prøver lige en anden browser, bruger Brave, og i en incognito session for at se om jeg er ude i et eller andet skrald der er blevet cachet lokalt
6 timer12. juli 2026 kl. 11:44
Ah det giver meningJeg anbefaler at...
Ah, det giver mening.

Jeg anbefaler at bruge de mest almindelige som Chrome eller Safari.
5 timer12. juli 2026 kl. 11:55
Hvis du i øvrigt tilføjer mere...
Hvis du i øvrigt tilføjer mere af samme vare, vil den altid lægge gram oveni.
5 timer12. juli 2026 kl. 11:56

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...