Overblik over kalorieregnskab over en uge

Du læser en tråd i debat > madital.dk

#1
Overblik over kalorieregnskab over en uge
Hejsa,
Jeg er tilbage igen efter en lang pause. Dejligt at siden stadig er her!

Mit specifikke problem er at mine weekender bliver for kalorietunge. I stedet for at "ikke holde weekend" så ville jeg foretrække at kunne udjævne det lidt, så jeg kan have en dag, hvor jeg stadig spiser fornuftigt, men stadig kan spise mere end de andre dage. At der er plads til at jeg spiser mig ind i det røde felt på dagen.

Men jeg kan ikke finde ud af at få smilier frem under analyse omkring hvordan min status for en hel uge er i forhold til mit ønskede vægttabs-mål. Så jeg kan ikke se om jeg stadig er på ret kurs (set over en uge).

Kan du hjælpe?
36 uger14. august 2023 kl. 12:36
#2
Hej iakob,

Velkommen tilbage :-)

Du kan gøre to ting:

1) Klik på den farvede linje og vælg nederste link "Din kaloriestatus over længere tid".
2) Klik på rullemenu > Analyse af mine kalorier > Kaloriebalance > Klik på datoen i det lysegrønne felt øverst og ret til en uge.

Spørg endelig :-)

Vh Lone
36 uger14. august 2023 kl. 17:05
#3
Mange tak. Det prøver jeg.
36 uger14. august 2023 kl. 18:35


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });