Kalorieberegner

Du læser en tråd i debat > madital.dk

#1
Kalorieberegner
På facebook henvises til siden her, hvor jeg kan beregne mit minimums indtag og maksimumsindtag, men jeg kan ikke finde det
Nogle der kan være behjælpelige
På forhånd tak
38 uger31. juli 2023 kl. 12:08
#2
Hej Jeanne,

Programmet beregner dit minimums- og dit maksimumsindtag for dig.

Gå til siden hvor du indtaster din mad - og se teksten under den farvede linje.

Her står noget i retningen af:
Mål: Spis mellem xxxx og xxxx kcal mere i dag - læg dette til det du allerede har spist i dag, så har du dit minimum og maksimum under vægttabet.

Du kan også klikket på linjen og derefter klikke på linket "Din dag i tal" i bunden for mere info.

Håber du kan bruge mit svar - du er altid velkommen til at spørge yderligere :-)

Vh Lone
38 uger31. juli 2023 kl. 13:22
#3
Hej Lone
Tusinde tak for dit svar.
Kan se den skriver jeg har forbrændt næste 2800 kcal også i bjælken
Og har satset på et max på ca 1900 kcal om dagen
Ser det realistisk ud
Synd man ikke kan indsætte billeder her
38 uger1. august 2023 kl. 13:27
#4
Hej Jeanne,

Ja, det ser realistisk ud. Dit råderum er mindst 1700 kcal og maks 2200 kcal.

Sørg for at slutte dagen i det grønne felt på kalorielinjen øverst på siden, hvor du indtaster din mad 😊

Vh Lone
38 uger2. august 2023 kl. 03:20
#5
Super
Tak for svar
Har anmodet om at komme ind i gruppen på fb
38 uger2. august 2023 kl. 15:50
#6
Hej,

Jeg har accepteret din anmodning 😊

Der er ikke noget endnu. Men det er lige på trapperne, at jeg vil begynde og bruge Facebook noget mere - det bliver på Facebooksiden “KalorieCoachen” og gruppen “Vægttab 2023 🥳 Med fokus på kalorieunderskud”.

Så vent bare lidt endnu 😊

Vh Lone
38 uger3. august 2023 kl. 09:29


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });