Kan jeg bortfiltrere varer, som andre har oprettet

Du læser en tråd i debat > madital.dk

#1
Kan jeg bortfiltrere varer, som andre har oprettet
Hej. Jeg oplever tit, at der er varer, som andre har indtastet manuelt og som er fejlbehæftede.
Kan jeg nøjes med at se de officielle maddata f.eks. baseret på stregkoder og egne indtastede varer?
1 år5. april 2023 kl. 10:06
#2
Hej JHB,

De varer, man selv opretter i sit eget bibliotek, har man kun selv adgang til.

De varer som er oprettet med en stregkode, har alle adgang til.

Du må meget gerne sende et eksempel på en fejlbehæftet vare til min mail eller telefon (25122333). Gerne med billeder af både stregkode og fejlen.

Vh Lone
1 år5. april 2023 kl. 16:29
#3
mange tak
Det vil jeg også gøre, for det synes jeg også jeg indimellem har oplevet......altså hvor det er tydeligt at den er lagt op af en bruger, fordi varen ikke hedder det officielt som brugeren har valgt at kalde varen herinde, og hvor de indtastede kcal ikke stemmer rimeligt overens med den vare jeg har i hånden...

Jeg vil også sige, at nogle gange er det producenten der har ændret indholdet i produktet en anelse, f.eks. gjort et produkt mindre kalorierigt - det har jeg også oplevet fra tid til anden. Så et produkt der er indtastet på madital for f.eks. et år eller mere siden, og som måske er indtastet korrekt dengang, kan godt pludseligt være ændret i kcal pr. 100 g., fordi producenten har rettet i opskriften/er begyndt at bruge en anden ingrediens el.lign.....det har jeg oplevet engang imellem med flere af de madprodukter jeg er fast forbruger af, og har været i flere år....så bliver man lige overrasket på den positive måde over det nu er faldet lidt i kcal pr. 100 g. :-)

Men det førstnævnte har jeg også oplevet en gang imellem :-)
1 år6. april 2023 kl. 16:00
#4
Hej Sund Livsstil,

Jeg kan kun give dig ret i, hvad du skriver.

Vh Lone
1 år8. april 2023 kl. 09:02


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });