Oprette nye madvarer med billed?

Du læser en tråd i debat > madital.dk

#1
Oprette nye madvarer med billed?
Hej

Hvis jeg vil oprette en ny vare med stregkode og det hele, så får jeg beskeden “billed ikke gemt” når jeg vil uploade billeder.

Mvh. Christian
1 år11. januar 2023 kl. 18:17
#2
Hej Christian,

Jeg kan se, at der er kommet en fejl ind, da du tastede svind efter tilberedning.

Derudover kan jeg ikke se nogen fejl. Siger den bare fejl til dig, eller giver systemet dig en årsag?

Vh Lone
1 år11. januar 2023 kl. 18:43
#3
Problemet opstart når jeg står med en madvare som ikke er oprettet. Det finder jeg ud af når jeg scanner stregkoden.
Når jeg så vil oprette den starter jeg med at tage billed af varen ved at trykke på “tag foto” men så får jeg beskeden “billede ikke gemt” og så kommer jeg ikke videre.

Mvh.
Christian
1 år12. januar 2023 kl. 19:11
#4
Hej Christian,

Tak for info. Skal skal have set på scanneren. Flere har skrevet.

I hører fra mig, når jeg får det løst.

Vh Lone
1 år18. januar 2023 kl. 19:30


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });