Varer oprettet med ukorrekt info?

Du læser en tråd i debat > madital.dk

#1
Varer oprettet med ukorrekt info?
Jeg har et par gange stødt på en vare med billed og stregkode, som er oprettet med forkert info.
F.eks at kcal for hele varen er indtastet som var det for 100 g.

Stregkode nr. 8720211190933 Bang energidrik er oprettet med 15 kcal for 100g. Men det er for hele varen, altså 500 ml.
Stregkode nr. 4009700021571 Danette chokolade 115g. (Danone) er bare forkert. Har prøvet at oprette med rigtig info på samme stregkode nr. Danette duo Chocolate, men den dukker ikke op hvis jeg scanner stregkode

Mvh. Christian
1 år2. oktober 2022 kl. 11:38
#2
Hej Christian,

Jeg skal have lavet en funktion, hvor man kan melde fejl ind på stregkodevarerne.

Den er endnu ikke lavet.

Lige nu kan du, som du har gjort, selv taste varen ind. Denne skal dog findes via søgefeltet.

Vh Lone
1 år6. oktober 2022 kl. 15:40


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });