Fejlindtastet navn på vare

Du læser en tråd i debat > madital.dk

#1
Fejlindtastet navn på vare
Hej Lone.

Jeg har scannet og indtastet korrekt ernæringsdata, mm, på proteinbaren "Murph" med kokossmag - men før jeg fik googlet hvordan produktnavnet egentligt skal læses, troede jeg den hed "Morph".
Jeg kan bare ikke selv slette eller rette varens navn nu. Det irriterer mig, da jeg for tiden er glad for kokosvarianten( for de der er int. koster den kun 15 kr og købes i føtex), som der er hele 50 kcal forskel på per bar, i sammenligning med de andre Murph bars.

Jeg vil gerne oprette denne variant på ny - vil du hjælpe med at slette "Morph" baren fra systemet?

På forhånd tak
VH Eva.
1 år18. juli 2022 kl. 19:05
#2
Hej Eva,

Tak for tilføjelsen af varen 😊

Jeg har rettet navnet og indsat producenten.

Dvs. du kan nu scanne varen ind 😊

Vh Lone
1 år18. juli 2022 kl. 19:36
#3
Tak :-)
1 år18. juli 2022 kl. 22:26


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });