Kalenderfunktionen

Du læser en tråd i debat > madital.dk

#1
Kalenderfunktionen
Hej Lone.

Jeg er fast bruger on/off, der kan godt gå 1 år eller 2 imellem jeg er meget aktiv herinde, da jeg stadigt kæmper med at finde en hensigtsmæssig livsstil jeg kan vedligeholde kontinuerligt.

Jeg vil gerne kunne gå tilbage og se hvad jeg spiste i f.eks. 2020, fordi jeg husker at jeg i det år opdagede flere geniale måder at få sammensat mit daglige indtag på, med bestemte mængder af specielle varer, og som gjorde at det for første gang i livet lykkedes med at smide 10 kg på 3-4 mdr.
Problemet er nu, at jeg ikke kan huske hvad det var jeg præcist spiste henover dagen dengang, og navnene på varerne heller ikke.....

Med den nuværende kalenderfunktion kan man kun klikke 2 dage tilbage ad gangen. Og så er det et meget omstændigt projekt at finde frem til bestemte dage eller periode i f.eks. 2020, hvor guldkornene ligger begravet.
Nu er det jo ikke sådan at jeg slet intet kan huske af min kostsammensætning, og jeg ved grundlæggende godt hvad jeg skal have af næringsstoffer og grønt, i det store og hele - men de små tricks der gjorde hele forskellen for mig for at kunne lykkes med det, er væk fra lystavlen.....
Jeg ved dataene nok er der, for sidste år brugte jeg meget lang tid på at klikke et år tilbage for at se hvad jeg spiste, og der fandt jeg de gamle indtastninger jeg havde brug for at se....

- Kan det evt. lade sig gøre at indrette kalenderfunktionen under madindtastning, så man nemt kan klikke på en bestemt måned, i et bestemt år, og hurtigt finde ud af hvad jeg gjorde/spiste, sidst det lykkedes? Medmindre de er slettet nu....

På forhånd tak,
Vh Eva.
1 år19. juni 2022 kl. 16:08
#2
Kalender
Hej Eva,

Har du klikket på datoen i midten? Her skulle du gerne få en kalender frem.

Vh Lone
1 år20. juni 2022 kl. 06:46
#3
Er fundet
Har fundet den nu - tak! :-)
1 år20. juni 2022 kl. 13:22


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });