Indtast af fokusområder

Du læser en tråd i debat > madital.dk

#1
Indtast af fokusområder
Hej Lone
Jeg har et forslag til en ændring i programmet, hvis det kan gøres. Man kan indtaste sine egne smileys og det er rigtig fint. Men jeg ville ønske at man også kunne indtaste egne smileys for vitaminer og mineraler. Når man sætter sit kalorieindtag ned for at tabe sig, så kan der være fare for at man ikke får nok fx. kalk og D-vitamin med kosten. Så mit forslag går på, at man også kan taste smileys ind for vitaminer og mineraler.
Men det er ikke streng nødvendigt for man kan sagtens taste sine egne mål ind for vitaminer og mineraler og så se det under 'detaljer'.
Mvh. Old 55
1 år5. maj 2022 kl. 21:23
#2
Tak for dit input og undskyld mit sene svar.

Jeg har noteret det og ser, om der kommer flere af samme forespørgsel hen ad vejen 😊

Vh Lone
1 år14. juli 2022 kl. 13:14


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });