Ny indtastning er meget tidskrævende og besværlig!

Du læser en tråd i debat > madital.dk

#1
Ny indtastning er meget tidskrævende og besværlig!
2 år4. marts 2022 kl. 19:11
#2
Er det ikke muligt bare at vælge den hidtidige enkle indtastningsmetode?
2 år4. marts 2022 kl. 19:13
#3
Hej Marianne,

Vil du beskrive, hvad du synes, der er blevet mere besværligt i forhold til tidligere?

Vh Lone
2 år4. marts 2022 kl. 21:23
#4
Hej Lone!
Nu er det som om det fungerer som det plejer igen - jeg ved ikke om der er foretaget ændringer henover natten.
I går skulle jeg flere gange, når jeg havde valgt en vare, vælge en underkategori og taste antal gram ind og for at få det rigtige så igen gå ind og taste antal gram. Det virkede som dobbeltarbejde. Normalt er det nemt at håndtere.
VH Marianne
2 år5. marts 2022 kl. 05:06
#5
Hej Marianne,

Jeg har rullet opdateringen tilbage for nu.

Jeg har i årenes løb begået gentagende fejl ved at sende noget for hurtigt ud. Det er dumt, for det har givet frustrationer, og jeg undskylder for dette.

Jeg har besluttet, at jeg i stedet vil lade folk selv kunne slå til og fra i den første periode. Det skal jeg lige have sat op.

Tusind tak for påmindelsen 🙏🏻😊

Vh Lone
2 år5. marts 2022 kl. 07:39
#6
Tak skal du have!
Du har en god hjemmeside, og du har lavet et stort arbejde med den i årenes løb. Tak for det, Lone!!
2 år5. marts 2022 kl. 19:54
#7
Hej Marianne.

Tak for det.

Vil du prøve at slå testen til under indstillinger og fortælle, om der er nogen problemer nu?

Jeg har lavet et par rettelser siden sidst 😊

Jeg har kun fået gode tilbagemeldinger siden i går, så jeg har virkelig brug for at vide, hvis der skal foretages rettelser 👀

Vh Lone
2 år6. marts 2022 kl. 08:08


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });