Egne varer dukker ikke op i søgning

Du læser en tråd i debat > madital.dk


#1
Egne varer dukker ikke op i søgning
Hej,

Varer, som man selv har indtastet i systemet, dukker ikke længere op i søgningen når man indtaster sin mad.

De kommer dog stadigvæk frem når man søger i databasen under oprettelse af en ny opskrift.
2 år4. januar 2022 kl. 16:35
#2
Samme problem
Jeg har samme problem. Har nu indtastet 3 varer, de findes ikke når jeg søger…..

Mvh.
2 år26. januar 2022 kl. 18:03
#3
Hej,

Jeg kigger på det i morgen. Tak fordi I gør opmærksom på det.

Og undskyld at jeg ikke har svaret dig tidligere Sheepish. Jeg har af en eller anden grund ikke set din besked. I er altid velkomne til at skrive igen, hvis jeg af en eller anden grund ikke får svaret.

Vh Lone
2 år27. januar 2022 kl. 02:10
#4
Hej igen,

Jeg kunne alligevel ikke lade være med at se efter, om det bare var en lille ting at rette med det samme 😊

Det var det.

Jeg havde ikke taget højde for, at man ikke altid skriver både kcal og kj ind.

Nu kan alle varer findes i søgningen igen 😊

Tak fordi I gjorde mig opmærksom på det, så jeg kunne rette det.

Vh Lone
2 år27. januar 2022 kl. 02:30
#5
Hej Lone
2 år3. februar 2022 kl. 19:13
#6
Fejl i indtastningen
Hej Lone ,
Jeg ved ikke hvad der sker , når jeg skal indtast mine vare jeg får nogle gange en helt forkert side frem , og vil ikke rigtigt fjernes igen , jeg har aldrig haft problemer før, og har brugt Madital i mange år Mvh. Anette
2 år3. februar 2022 kl. 19:24
#7
Hej Anette,

Jeg har behov for at vide, hvor du klikker (på hvilken side og hvilken knap/link) samt hvad du burde se, og hvad du i stedet for ser.

Måske er det nemmere over telefonen? Så er du velkommen til at ringe. Send evt. en sms, hvis du ønsker at blive ringet op.

Tlf.: 25122333

Vh Lone
2 år3. februar 2022 kl. 20:00
#8
Hej Lone
Nu har jeg prøvet at trykke på mange vare , 👍 og nu virker de perfekt , hvis det vender tilbage kontakter jeg dig igen . Tak for hurtig svar

Vh. Anette
2 år4. februar 2022 kl. 09:02
#9
Hej Anette,

Ok, jeg har ikke foretaget nogen ændringer, siden du skrev første gang.

Jeg vil rigtig gerne høre, hvis det driller igen en dag.

Vh Lone
2 år4. februar 2022 kl. 09:12
#10
Hej Lone
Jeg har tastet nogle vitaminpiller ind under kosttilskud under egne varer. Men når vil taste dem ind under madplanen kan jeg få dem frem i søgningen. Mvh. Quinoa
2 år3. maj 2022 kl. 13:28



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });