Hvor er mine opskrifter blevet af?

Du læser en tråd i debat > madital.dk

#1
Hvor er mine opskrifter blevet af?
Indtil årsskiftet 2021/2022 kunne jeg se mine opskrifter i kronoligisk rækkefølge, når jeg gik ind under menupunktet "Mine opskrifter og varer" - "Opskrifter". I det nye år kan jeg ikke længere finde de nyeste opskrifter der. Jeg har både i går (1/1-22) og i dag (2/1-22) tastet en opskrift ind. Når jeg taster mit daglige indtag ind under "mad og motion", kan jeg godt vælge de to opskrifter. Men hvordan finder jeg dem igen i deres helhed?
Venligst Marianne
2 år2. januar 2022 kl. 18:13
#2
Hej Marianne,

Det kigger jeg på.

Mvh Lone
2 år2. januar 2022 kl. 18:19
#3
Hej Marianne,

Jeg har nu gjort, så nye opskrifter står øverst på listen.

Du søger din opskrift frem, ligesom når du spiser og indtaster andre madvarer.

Jeg kan se, at du fandt ud at det, da en af dine nyeste opskrifter står under din indtastede aftensmad :-)

Mvh Lone
2 år2. januar 2022 kl. 18:34
#4
Tak! Nu ser det ud, som det plejer 😉
2 år3. januar 2022 kl. 06:56
#5
Det er rigtig fint, at det fungerer som det plejer igen. Nu vi er ved emnet, har jeg flere gange tænkt, at det kunne være en fordel, hvis opskrifterne blev listet alfabetisk i stedet for kronologisk - eller at man havde mulighed for at vælge begge dele/ en af delene. Ville det være besværligt at gøre dette til en mulighed?
2 år3. januar 2022 kl. 09:04
#6
Hej Marianne,

Det er rigtig godt, at du spørger.

Ved at klikke på overskrifterne i tabellen med opskrifter, kan du sortere efter navn eller kalorieindhold.

Venlig hilsen
Lone
2 år3. januar 2022 kl. 09:45
#7
Hej igen,

Jeg har lige tilføjet et tip til siden med opskrifter, om at man kan sortere ved at klikke på tabellens overskrifter.

Det er nemlig et spørgsmål, som flere stiller - og dermed endnu flere sidder med :-)

Venlig hilsen
Lone
2 år3. januar 2022 kl. 10:07
#8
Tusind TAK! Super! 👍😃
2 år3. januar 2022 kl. 10:14
#9
Tusind TAK! Super! 👍😃
2 år3. januar 2022 kl. 10:14


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });