Google Fit

Du læser en tråd i debat > madital.dk

#1
Google Fit
Hej!
Kunne det være muligt at hente data ind fra Google fit som for alle Android brugere som har slået det til automatisk registrerer antal skridt? 😊
Dbh
Anders
2 år28. november 2021 kl. 23:50
#2
Hej Anders,

Umiddelbart ser det ud til, at Google Fit har et API, som man både kan hente data fra og sende til. Jeg skal dog have set nærmere på det.

Jeg er i tvivl om, brugerne herinde benytter Google Fit, så det er noget jeg i så fald skal have undersøgt.

Jeg noterer dit ønske til evt. senere udvikling.

I første række står pt. tilknytning af stregkoder, som jeg arbejder på at få ind i systemet.

Tak for dit spørgsmål.

Vh Lone
2 år29. november 2021 kl. 07:47


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });