Kan alle kigge med?

Du læser en tråd i debat > madital.dk

#1
Kan alle kigge med?
Kan det virkelig være rigtigt, at alle der ikke er medlemmer herinde, kan læse hvad vi skriver i vores dagbøger? Og hvis ja - hvorfor??
2 år17. september 2021 kl. 23:26
#2
Hej Quindemin,

Ja, det er korrekt. Debatten har altid været åben for at tiltrække nye medlemmer, som også er interesseret i det, som bliver skrevet om. Så finder de det via Google.

Men du kan godt have en pointe i lige netop dagbøgerne. De er kommet til efter debattens oprindelige formål og er af meget mere privat karakter.

Dem vil jeg godt lukke ned for, så personer uden et login ikke kan læse, hvad der bliver skrevet.

Jeg får det gjort i løbet af den kommende uge. Tak for din undren :-)

Vh Lone
2 år19. september 2021 kl. 07:17
#3
De personlige dagbøger er nu lukket for ikke-medlemmer
Hej Quindemin,

Jeg fik lige tid til at foretage ændringerne allerede i dag, så der er hermed lukket ned.

Prøv evt. at logge ud af din profil og gå ind på en af de personlige dagbøger, så kommer en venlig besked om, at man skal være medlem for at læse siden.

Tak for dit input :-)

Vh Lone
2 år19. september 2021 kl. 17:32
#4
Det virker! Tusind tak. Det giver tryghed.
2 år20. september 2021 kl. 07:39
#5
Hej Silvercocker,

Tak for din feedback :-)

Det ser i øvrigt ud til, at Google har været super hurtig til at få ryddet sin hukommelse. Dejligt!

Samtidig kan jeg se, at jeg lige mangler oversigterne med overskrifter og de første skrevne ord. De får samme tur i dag :-)

Vh Lone
2 år20. september 2021 kl. 08:06
#6
Oversigterne under personlige dagbøger med overskrifter og de første ord er nu også kun for medlemmer - og ikke længere at finde på Google :-)

Vh Lone
2 år20. september 2021 kl. 13:22
#7
Tusinde tak, Lone. Det gør det mere trygt at skrive herinde, for os der ikke har lyst at blotte os for meget.

Beklager mit sene svar - har holdt ferie - som i helt ferie :) .. og det var dejligt.

2 år25. september 2021 kl. 22:55


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });