Privat dagbog

Du læser en tråd i debat > madital.dk

#1
Privat dagbog
Jeg mener at huske at der for år tilbage var mulmiges for at skrive en prerogative dagbog. Altså gøre notater sammen med sin daglige kostregistrering! Findes denne mulighed stadig?, jeg kan ikke finde den og var faktisk rigtig glad for den sidst 🙂🌹
2 år4. august 2021 kl. 07:31
#2
Rettelse
Det er da noget sludder, det jeg har skrevet🤣. Det jeg mener er, at jeg savner muligheden for at skrive en privat dagbog, sammen med mine kostregistreringer.
Det mener jeg var muligt for år tilbage?
God weekend 🌞😃
2 år7. august 2021 kl. 06:18
#3
Det var muligt tidligere, men jeg fjernede det, da det stort set ikke blev benyttet.

Vh Lone
2 år10. august 2021 kl. 10:15
#4
Tak for svar Lone 🙂
2 år11. august 2021 kl. 13:52
#5
Den mulighed savner jeg også
2 år16. august 2021 kl. 07:45


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });