Bytte et måltid rundt, samme dag.

Du læser en tråd i debat > madital.dk

#1
Bytte et måltid rundt, samme dag.
Det ville være så godt, hvis man kunne flyrre et måltid fra et tidspunkt til et andet, samme dag.
Jeg kommer nogen gange ud for at jeg ved en fejl har tastet f.eks morgenmaden til frokost eller aftensmaden til formiddag.
Egentlig er det jo småting, men det betyder noget for den nemme indtastning, da en vare, som har været brugt til morgenmad ikke nødvendigvis fremgår som et valg om aftenen. Giver det mening? 🤔😊🌹
2 år18. juli 2021 kl. 06:56
#2
Flytte og kopiere madvarer
Det er allerede muligt at flytte og kopiere madvarer imellem måltider.

Klik på den lille firkant til nederst til venstre for hvert måltid. Så kommer der flere muligheder frem 😊

Vh Lone
2 år18. juli 2021 kl. 11:14
#3
Super 👌🌹
Det var jeg slet ikke klar over. Mange tak 😊🌞
2 år18. juli 2021 kl. 20:31


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });