Forslag til ændringer på hjemmesiden

Du læser en tråd i debat > madital.dk

#1
Forslag til ændringer på hjemmesiden
Hej Lone
Er helt ny her og synes at din side er meget god.

Jeg har dog forslag til lidt ændring.

I toppen ved indtastning af madvarer ville det være dejligt at bokse `indtastning`, `detaljer` og `datoer` kunne være større. Det giver lidt problemer når jeg bruger iPad. Fingrene er for store 😬

Ved selve indtastningen af fødevarer. Når man skal taste tal, er den første mulighed bogstaver, og så skal jeg aktivt skifte til tal. Det ville være fint om du vil ændre dette 😊

På samme side, ved indtastning, det ville være dejligt for overblikket om man kunne fjerne eller klappe-sammen alle de felter man aldrig bruger. F.eks natmad osv.

Håber at det kan bruges, for mig ville det være en forbedring.

Glæder mig til at bruge hjemmesiden.

Vh Britta
2 år19. maj 2021 kl. 16:00


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });