Mit mål om vægttab

Du læser en tråd i debat > madital.dk

#1
Mit mål om vægttab
Hej Lone.
Mit mål om vægttab er slettet og nu erstattet af et mål der hedder "holde vægten" - og den røde del af barren er forsvundet...det er ikke noget jeg selv har gjort, jeg er stadigt igang med et stort vægttab, og har ingen intentioner om at stoppe nu....vil du rette det tilbage?

Tak, VH Eva.
3 år16. april 2021 kl. 13:39
#2
Hej Eva,

Det er rigtigt, at jeg har afsluttet nogle, som ville få nogle helt forkerte beskeder fra den nye motiverende mentor.

I dette tilfælde skal der blot sættes et nyt. Jeg gør det for dig med det samme.

Vh Lone
3 år16. april 2021 kl. 16:29
#3
Tak for det :-)
3 år16. april 2021 kl. 18:46


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });