Interval for vægt

Du læser en tråd i debat > madital.dk

#1
Interval for vægt
Hej...
Jeg har lagt mærke til, når jeg går ind på "vægt", som jeg gør ca 1 x ugtl., at intervallet ude i venstre side bliver ændret ret ofte synes jeg, fra uge til uge, og jeg synes personligt det er ret irriterende, at min graf visuelt ændrer form hele tiden fra medium svingninger - til massive hakker/udsving - og nu er visningen af mine tal en næsten flad linie (godt det ikke er en hjertemåler, for så var jeg nok død nu😄).....Der har mange uger i træk været skiftet mellem hele til halve kg , tilbage til hele kg. igen, og så tilbage til halve - og nu er det pludseligt hvert 3. kilo......kommer visningen af kg til at lande på en bestemt visning på et tidspunkt?

VH Eva.
3 år11. april 2021 kl. 13:27
#2
Hej Eva,

Jeg har ændret lidt i koden for et par dage siden for netop at få lidt "stabilitet" i kurven.

Jeg kan godt se, at den endnu ikke viser det, som jeg ønsker det. Det skal være sådan, at kurven fylder hele grafen ud - altså ikke en meget flad kurve med en masse plads over og under, som du ser det.

Jeg vender tilbage, når jeg har rettet det til. Tak for din feedback 🙂

Vh Lone
3 år11. april 2021 kl. 14:27
#3
Hej Eva,

Så er jeg færdig med tilretningen i denne omgang, og grafen skulle gerne fylde hele graf-området.

Som altid - giv besked, hvis det har skabt problemer af nogen art, så kaster jeg blikket på det igen 🙂

Vh Lone
3 år11. april 2021 kl. 16:40
#4
Tak for det😊
3 år11. april 2021 kl. 23:07
#5
Tak fordi du gjorde mig opmærksom på det 🤗
3 år12. april 2021 kl. 05:53
#6
Hej igen :-)
Jeg har under "Vægt" takket nej til at få beskeder fra programmet og trykket "gem" - alligevel bliver flg. tekst ved med at stå neden under "indtast dagens vægt":
"Du har sagt nej tak til at modtage kommentarer fra din motiverende mentor. Du kan ændre din indstilling her."

Men selvom man gemmer indstillingen, går beskeden ikke væk.....Jeg er en bruger-type der ved med migselv, at jeg aldrig i fremtiden kommer til at få lyst til at klikke i "Ja" boksen, da diverse automat-kommentarer om tilvalg af autocoach ikke passer til mit temperament...

- Er der mulighed for, at der kan ændres i det, så den opfordrende tekst der vises under indtast vægt, går væk, når brugeren én gang har været inde i indstillinger og aktivt gemt sit valg som "Nej"?

VH Eva.
3 år16. april 2021 kl. 18:59
#7
Hej Eva,

Tak for dine tanker.

Jeg tester funktionen pt. og lytter til de tilbagemeldinger, der kommer.

Vh Lone
3 år16. april 2021 kl. 21:10


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });