Lille forbedring - kopier nemt de seneste 14 dage

Du læser en tråd i debat > madital.dk

#1
Lille forbedring - kopier nemt de seneste 14 dage
Kære alle herinde,

Nu er det nemt at tilføje (kopiere) fra dine sidste 14 dages indtastninger.

Klik på “seneste” når til tilføjer mad og derefter datoen, du vil kopiere fra.

Herudover er der lavet et link til tips, der gør det nemmere at indtaste din mad.

Rigtig god fornøjelse 😊

Venlig hilsen
Lone, madital.dk
3 år22. juli 2020 kl. 15:45
#2
Hej Lone - hvor er det bare godt man nu kan kopiere. Det har jeg savnet stærkt siden den gamle version af madital.
Og så vil jeg bare hviske en rettelse - til teksten Tips til nem indtastning: Slum er en ting, men her kan vi bedre lide at taste med SLUMP med p 😛
Knus og go weekend - Alinea
3 år24. juli 2020 kl. 13:57
#3
Tak for rettelsen 😂

Jeg ændrer det snarest.

Knus og god weekend også herfra 🤗☀️
3 år24. juli 2020 kl. 15:38


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });