Du læser en tråd i debat > madital.dk

#1
Print opskrifter som pdf??? Det mener jeg der plejer at være - nu kan jeg ikke se muligheden.
(måske er det bare mig der er lidt blind :-) )

Og et lille ønske (til næste gang du føler for at opdatere):

I opskrifter - sammen med antal personer - og energi pr. person - kunne jeg vældigt godt tænke mig at der kom til at stå kalorier pr. 100 g.
Det står i oversigten over opskrifter - men ikke inde på de enkelte opskrifter. Der er jeg nødt til at snyde og skrive det ind under fremgangsmåde.

Knus, Alinea
4 år23. maj 2019 kl. 08:45
#2
Hej Alinea,

Egne opskrifter kan printes som pdf på oversigten over dine opskrifter (rullemenupunkt).

Programmets opskrifter kan printes via ikon over opskriften, når de er tilføjet på ugemadplanen (rullemenupunkt).

Selvfølgelig skal kalorier pr 100 gram kunne ses på opskriften! Tak! Jeg tager det med næste gang (som I godt kan glæde jer til) :-) der går lidt tid, men det er værd at vente på :-)

Kh Lone
4 år23. maj 2019 kl. 20:49


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });