for mange tilbud om nyhedsmail

Du læser en tråd i debat > madital.dk

#1
for mange tilbud om nyhedsmail
Hej Lone.
Hver gang jeg åbner madital kommer pop-op tilbuddet om at tilmelde mig nyhedsbrev. Jeg takker nej og får en ny besked om at det er accepteret og jeg ikke vil få flere tilbud. Hvorfor får jeg det så hver gang jeg låbner sitet?
Jeg kommer på madital gennem min msn startside der har en liste med de ti hyppigste hjemmesider jeg bruger. Jeg taster den altså ikke på ny i browseren. Jeg har sat madital til at huske min kode og holde mig logget ind.

Hilsen Silvercocker
5 år15. april 2019 kl. 07:25
#2
Hej Silvercocker,

Det er ikke meningen, at pop-upen skal komme hver gang. Jeg har dog sat den til at vise med mellemrum, hvis man afslår.

Tak for din besked. Jeg kigger på det.

Vh Lone
5 år15. april 2019 kl. 09:16
#3
Hej Silvercocker,

Jeg har lavet en lille ændring, selvom jeg nu ikke synes, at det burde være det.

Vil du sige til, hvis du igen ser pop-up-en, når du logger ind i løbet af de kommende dage?

Vh Lone
5 år15. april 2019 kl. 11:48
#4
Hej Lone
Den kommer stadigvæk.
5 år17. april 2019 kl. 07:42
#5
Hej Lone
Jeg ville lige melde ind at jeg ikke har modtaget beskeden i et stykke tid nu.
Hilsen Silvercocker
5 år27. april 2019 kl. 21:46
#6
Tak for din tilbagemelding :-)

Sig til hvis de begynder at drille igen. Jeg er ikke helt færdig med opsætningen endnu.

Vh Lone
5 år28. april 2019 kl. 01:02


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });