"Like"

Du læser en tråd i debat > madital.dk

#1
"Like"
Hej Lone

Jeg savner sommetider at kunne give en tilkendegivelse om, at jeg har set og anerkender noget, der er skrevet, uden måske selv at skrive en kommentar. Måske et like eller en smiley - sådan lidt fb-agtigt. Tror du, at det er en mulighed? Eller måske er det kun mig, der mangler den mulighed ind imellem.
5 år2. april 2019 kl. 17:17
#2
Vi kan jo se, om andre svarer :-)

Pt er jeg i færd med at få ryddet op i den store brugerdatabase. Derefter vil jeg have opsat nyhedsbreve, blive aktiv i nyhedsbreve og på facebook, os så vil jeg have nogle af de nyere varer lagt i databasen samt indtastet flere opskrifter. Det er planen :-)

Vh Lone
5 år2. april 2019 kl. 18:14
#3
jeg er meget imod 'likes' og ønsker det ikke indført her, men jeg kan godt se dilemmaet om både at ville opmuntre og ikke have noget konstruktivt at skrive som derfor afholder en fra at give respons.
5 år6. april 2019 kl. 20:28
#4
Det behøver ikke for mit vedkommende være et like, som vi kender det fra fb... men muligheden for at kunne give en tilkendegivelse - ja, netop uden at skrive en helt masse. Det mangler jeg.
5 år7. april 2019 kl. 14:58
#5
Hej Quindemin.

Hvad kunne en tilkendegivelse være ud over et like? Forslag modtages gerne :-)

Vh Lone
5 år7. april 2019 kl. 15:49
#6
Måske en smiley - der kan måske være nogle stykker at vælge imellem, så den kan være "passende" :D.
5 år7. april 2019 kl. 21:11
#7
Jeg er helt enig med Quindemin, det vil være fint med en thump up eller lign. , det er ikke hver gang at man kan komme med et skriftligt svar til et indlæg, men bare det at kunne like det så den der har skrevet indlægget kan se at der harværet besøgende vil være fint.
Jeg ved godt at der er en tæller på antal besøg, men det fremgår ikke hvornår besøgene har været der, og hvad opslag i tråden de har besøgt.
Derfor skal likene kunne sættes når man har besøgt opslaget, og fremgå under selve opslaget.
Det er jo efterhånden 8 år siden jeg startede med at bruge Madital , men denne gang er det min hensigt at tabe mindst 42 kg, og samtidig føre dagbog over hvad jeg gør for at nå dette resultat.
Mvh Kupej
4 år14. maj 2019 kl. 10:16
#8
Læst, men der er andre opgaver, som prioriteres pt :-)

Vh Lone
4 år24. maj 2019 kl. 06:50


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });